• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Samlingslån trots misskött kredit?

J

JT266

Gäst
Poäng: 0
Hej vänner!

Är det någon där ute som lyckats få till ett större samlingslån trots att ni haft en misskött kredit anmärkt på UC?

Är nämligen själv i den sitsen att jag desperat behöver ett samlingslån men har i april månad åkt på en misskött kredit från TF Bank.

Behöver lite hopp och vore jättetacksam för svar!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
J

JT266

Gäst
Poäng: 0
Tack för svar! :) kan du berätta lite mer om dina förutsättningar? Vet du exempelvis vad du hade för UC-risk?
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Hej vänner!

Är det någon där ute som lyckats få till ett större samlingslån trots att ni haft en misskött kredit anmärkt på UC?

Är nämligen själv i den sitsen att jag desperat behöver ett samlingslån men har i april månad åkt på en misskött kredit från TF Bank.

Behöver lite hopp och vore jättetacksam för svar!
Fick du misskött kredit iår i April?
 

soffi

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
9 April 2019
Meddelanden
201
Mottagna reaktioner
64
Poäng
197
Jag fick lån genom Collector med misskött kredit. När upplysningskopian kom så kollade dom inte misskött kredit utan bara vanliga anmärkningar så min riskprognos blev mycket lägre än när andra banker kollade.
 
J

JT266

Gäst
Poäng: 0
Mycket intressant! Tack för input!
Kommer du ihåg vilket kreditbetyg du hade hos UC respektive vilket som syntes på Collectors omfrågandekopia?
 

soffi

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
9 April 2019
Meddelanden
201
Mottagna reaktioner
64
Poäng
197
Mycket intressant! Tack för input!
Kommer du ihåg vilket kreditbetyg du hade hos UC respektive vilket som syntes på Collectors omfrågandekopia?
Jag hade 18% hos alla andra banker men hos Collector hade jag 8% så det var ganska stor skillnad.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp